*ler*

Min förkylning e fortfarande kvar, men det är övergående :)
Min första hela natt är gjord, 2 to go :) Jag är nerstoppad (av mig sj) haha i min sköna goa säng :)
Lyssnar på denna härliga röst:



Inte dåligt!

:))

Jag fick mig då ett gott skratt inatt när natt patrullen skulle hjälpa mig, det var en ny kille iaf. Hur som helst så var vi på ovanvåningen och efter han hjälpt mig så önskade han mig en fortsatt bra natt och att vi skulle cs vid 5 igen, sen gick han. ÅT FEL HÅLL! hahaha, jag kunde inte sluta skratta. Och han vände sig bara om och flinade lite lätt. haha. Sen fick jag fram till slut och frågade vart han var på väg. hahaha. (det finns ingen utgång åt det håll han gick) hahaha, vi skrattade båda två på väg nerför trappan :) Ja det gjorde natten roligare. :)

Maria sötbullan jobbade med mig inatt, hur trevligt som helst! :))
En gång på 6 vecker är ju.. Bättre än ingen ;P

Jag är taggad till lördag, tänkte bränn på med gamm cykeln till fill och ta mig nå bärs å förhoppningsvis njuta av lite solsken och åka nå gamm raggar bil och ba ha en trevlig kväll :D

Ha en toppen dag!
Nu säger jag godnatt

Puss å kärlek
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0