morr

Imorse var jag såå nära på att gå ut ur bilen å skälla ut en tjej! Jag var på väg till dagis, hamnade i korsningen och skulle ta höger, bredvid mig, på vänster sida står en större bil. Jag ser inte om det kommer någon bil fr vänster fil. Men det brännde på förbi bilar hela tiden. Man chansar ju inte direkt!
Näe, f*tt jäveln baki börja tuta på mig och jag ser i backspegeln hur hon pekar å skäller på mig TILL SINA BARN.
För i hela helvetet, man chansar väl inte?
Hur som så var det faktiskt sjukt mkt trafik, så i ren pintjiv körde jag 45km/h, på 70 väg. Sen när jag såg att hon skulle svänga vänster uppe vid Röbäck gasa jag på.
Hade hon stannat på luvan, då hade hon fått hört ett å annat.
*morr*

Så där ja... :)
*ler*

Jobbet gick ba fin fint. Lång dag, men nu tar jag helg. Tänkte spendera min helg hos pappa i glada hudik :)
Känns hur skönt som helst, koppla bort lite tankar och bara umgås med Bergman´s släktet :)
Grilla och sånt skoj.
Imorgon när vi kommer fram med bussen så blir det en behövlig dejt med min fina Emma!

Satt å tänkte på hur länge vi kännt varandra. Hela 24 år! Dt är galet länge, från dagis till idag har vi hållt ihop :)
Som jag saknar na!
Och så många andra också för den delen fr Hudik. :)

Idag är mitt bruna kaklet ett minne blott :D Det är numera vitt å fräscht!
Me like ALOT!

Jag mår faktiskt bra nu, jag kan det här med koppla bort känslor. haha!
Men jag vill verkligen säga ett jätte tack till alla som stöttar mig så fint :)
Vad vore en dag utan er?

Puss å kärlek
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0