regnigt värre

Skit väder utan dess like!
regn å ännu mer regn! haha, det är hudik idag! :)
Men ett stopp på staden blir det nu iaf, äre regnigt ikväll så blire då inge crusing för min  del :)

Fick mig en sovis idag, pappa steg upp med Nellie imorse. Halv 6!! haha, hon väckte mig inte ens.
pappa är snäll han :)
Sen kom dom både och väckte mig med att frukosten var på bordet :D
<3 gullisar!
Nelle frågade mig vid 10 idag: Var dt skönt å sova ut mamma? :)
Go go hjärtat mitt :)



Den här är ju bra ändå! haha =))

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hejsan:) Jag läste i ett tidigare inlägg att du hade extensions från rapunzel, vet du om man kan åka dit och köpa löshår eller om man måste beställa? Vore jättetacksam för svar. =)

2011-05-16 @ 17:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0