syyyyyyyyld

En Sandra har blitt förkyld, ordentligt å! haha, men jag måste då säga att när man är lite halvers förkyld, man låt lite het ändå! haha :)
Lite själv ego boost så här på morgonkvisten, efter först nattpasset är ju peeeeerfekt!

Gårdagen var riktigt fin!
Inlinsen på, solbrillorna på, ut och glida ner mot staden. REGNET FÖLL NER!! haha, det blev ett stopp hos grannfrun som var dyngbakis sen måndagens rosékväll :) Även den var riktigt trevlig.. :)
Iaf så titta solen till slut fram, så det blev lite inlines å bandy på ala böle :) Kung jävla kung Sandra!
Jag kan ju säga att jag borde vara proffs egentligen ;P LEGEND TYP! :]
Fiska hann jag med igår å! Nån fisk varte ju inte, men jag fick kasta lite iaf :)
As tok trevligt. :))

Nu tänkte jag sova lite, idag bjuds det på en date med go go tjejjerna!
:)

Ha en toppen dag!
Å peppa yran!!! :D

puss å kärlek
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0