tigi tigi

Min morgon började ju härligt! hahaha!
Vaknade av att att någon bankade i både element och vägg, sprang upp i paniken eftersom att jag såg att det var jätte ljust ute! Fuck att jag försovit mig skrek jag! Å Nellie försökte jag få upp medans jag höll på med brallerna.. Kollade klockan, HALV JÄVLA SEX!

Upp tog jag mig iaf, med stora marginaler också! *skratt* Nellie sussa vidare en halvtimma till :)

Hon skulle då va snygg på dagiset :D (jag vet, dålig kvalla!!) Måste fixa kabeln till ladddaren till cameran :P

Jobbet gick då av bara farten, måste erkänna att jag måste vara den blödigaste människan på denna jord. Säger inte mer än så!

Imorgon bär lill skrutt hem till pappa sin i 4 dagar.. Då får det bli full fokus på jobb för min del, hade en tanke först att styra upp nå hallegalle, sjukt sugen på utgång!!! MEN! Eftersom att tösabitarna for till Sthlm så bestämde jag mig för jobb och får ladda tills nästa lediga helg :)
Hoppas ni får det toppen skoj tjejjer!!! <3

Har då hämtat ut mina Tigi produkter :D Halleluja för mitt hår, kommer dofta ljuvligt :)
Vickan hämtade ut sina klänningar, sjukt jävla snygga!! :)

Nybadad e vi, skönt å ligga i renbäddat, inatt hoppas jag sova bättre än igår.
Somnade ju as tidigt, vaknade halv 11 :S Sen var jag uppe till 2. bläää

Sussa sött

Puss å kärlek
/S

Kommentarer
Postat av: Grannfrun ;)

Synd ba att ja e för fet!!

Men den där rosa klänningen hoppas ja verkligen passar i en större storlek...den va juh såååååååå fin :D

Den silver/guldiga blev ja inte så tokförtjust i, så nu hoppas ja de bli snabb leverans på nya storleken så ja få se om ja e för fet för den å :P

2011-05-04 @ 21:20:59
Postat av: Jasmine

Men jag är så förbannat blödig jag med! Haha, börjar ju nästan skratta efter att ha blivit tårögd av minsta lilla... och minsta lilla stöter man ju på varje dag när man jobbar i vården :-S Men jag vill höra! Blir ju toknyfiken :-) Puss på dig fina!

2011-05-08 @ 21:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0