Tisdag

Vilken dag!!!
Kort dag på jobbet, hur skönt som helst :) Fort hem å städa, så nu har jag det riktigt fint IGEN! :)
*ler*
Fixat cameran min så nu kan jag fota snart igen, batteriet hade dött totalt så jag fick ett nytt på onoff. Hyggligt! :)
Vart å hälat på lill syster min som gått  å blivit sambo! Flyttat hemifrån å hela baletten! haha :)
Men fint bodde dom iaf :)
Haft en riktigt fin dag måste jag säga! :)

Nå kort fr igår med gamm telefonen :)



Imorgon är jag ledig! Sjukt jävla skönt med sovmorgon! Så nu hoppas jag att Nellie är lika trött som hon var imorse.
Kan säga att det är slut sovit i mammas säng nu! Att det kan komma så mkt ljud från hennes lilla söta näsa! Störst snarkarn!
Fick bära henne till hennes säng imorse 04.00, då hade inte en Sandra somnat än!

Men nu, ljuva härliga renbäddade säng. Here i come.
:)

Puss å kärlek
Sov så gott!!!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0