<3

Äntligen helg!
Har vart en sjukt stressig dag på jobbet, men som tur är har man ju världens bäste chef som hjälper en :)
Blev så glad för det.
Måste säga att det är så sjukt bra stämning på Bäckis nu, allt flyter på så himla bra nu förtiden :) Ett bra gäng med andra ord ;)

Blev glatt överaskad idag! Men skrämd!
hahaha, hade gjort min goda kyckling i lergryta, lite mysfredag med Nellie, trött som man är så la jag mig i soffan med Nellie i famnen och småslumrade till efter vi plockat bort, då hör jag bara ett vrål fr hallen!
Hjärtat stannade, BABY MINE kom hem!!! Med blommor i högsta hand med halsband också :]
Nellie fick massa godis! hihi
Blev så glad! :D
(inte bara för presenterna) ;P Men ett plus i kanten! :D
hihi!

Mysfredag för hela slanten har det blivit för våran del :)

Imorgon hade jag tänkt mig på stan och fixa lite saker, lite shopping för alla presentkort jag fått mig under min födelsedag! Me like :]

Fick en tanke, eller vad man nu ska kalla det, en känsla kanske?
Kanske dags å klippa navelsträngen! :)

Ha en toppen helg nu alla glada  å fina !
<3

Puss å kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0