feeeever

Har resfeber nu känner jag!
Magen är inte i chack :P haha, tankar hit å dit, kläder, pass, smycken, smink, plattången, parfymen. Listan kan göras lång.
Men jag tror jag fått med mig allt nu :)


Jag är laddad hur som! :)

Har vart så duktig idag! Städat hela lägenheten, grundligt också! Bytt till julgardinerna, blev så inspirerad av Madde när jag såg hennes fina bilder på face!
Mysiga å härliga jul, trots att snön lyser med sin frånvaro.
Stakarna är inte uppe, men dukar å gardiner, jag å Nellie kan roa oss med det när jag kommer hem :))
Henne kommer jag ju sakna mest! <3

Har varit hos Cicci idag!!!! :D Mina naglar är åter på sin plats, jag har surrat av mig om allt!
Hon är ju bäst! Kan inte annat än älska denna människa!
:))
Henne ska ni gå till när händerna ska pysslas om :)

Go jäkla kebaben varte idag!

(mest sås, jag vet, MEN! Gott!!!! )
:D

Shopping har jag ju hunnit med idag också! :) En glad Sandriis :]

Sen måste jag ju be om ursäkt till jobbet mitt, trodde jag slutade 12 idag, kramade om dom flesta och sa hejdå. For hem å pjöllra på med diverse saker, Cicci.. Sen ringer Jimpis på salongen (har hört telen ringa tusen ggr)
Han ba: SANDRA!!! Visst vet du att du jobbar kväll också?!
Gaaaah, DELAT!

Tack bäste Erika som tog mitt kvällspass, tack vare dig så har jag hunnit göra allt innan resan. Du är en toppen pingla å bäste vän!
LOVE U HUN BUN!

Nu ska jag försöka sova så jag tar mig upp imorgon, har ju lite grejjs å fixa även imorgon fm :]
<3<3

Kärlek
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0