Fimpat!

Stressad kvinna!!

Dt kan jag då tala om att jag är.
Har tusen miljoner saker i huvudet (som Nellie så fint hade sagt)
Det ska växlas pengar tills nästa vecka, boka buss till Hudik, packa väskan, packa för Nellie när hon ska vara hos mamma min en vecka (då A än en gång inte kunde ha henne) !!
Sen äre miljoner andra tankar som forslas i huvudet på mig, men bra tankar.
Sen slinker ju tankarna på min hårt arbetande karl också så klart,!!

Jimpis: Jag är glad att du sliter så hårt så att jag kanske en dag kan blir en lyxhemmafru på riktigt ;) mohahahhahaha
ÄLSKAR DEJ!
<3

Har myst med Nellie bredvid mig hela veckan lång, hon har tagit Jimpis sida. Jag tror hon tycker det är skönt att han är borta så hon får ta plats i huset, som den karl hon är född till att vara :P
*skrattar*
Men hon saknar han också, frågar vars hans fula gröna bil är, och om han flyttat till jobbet :P
(dålig humor idag känner jag) :D Men jag skrattar gott :)
höhö

Fick ett litet damputbrott idag, en kärring tyckte det va läge å lägga sig i nått som hon absolut inte hade något att göra med, och dessutom vräka ut sig något som inte ens var sant, men tro mig. Hon fick sina fiskar varma av en SMB. Idag var ingen bra dag å kliva mig på tårna.. IKKET!
Slutade med att hennes läppar var lika långt nere som hennes pattar var, dvs vid naveln!

Annars mår jag bara bra, idag har jag mått riktigt bra faktiskt :)
Solen har skinit, ba bulla med andra ord.

Hoppas du har en fin kväll, för det ska jag ha.
Tänkte slänga upp en varmt bad, peela kroppen lite med både det ena å det tredje. En liten lyxtorsdag sa jag unna mig.


Ahhhh, Jag har ju fimpat för gott nu ;) I fredags tog jag mig min sista pinne.
Jag saknar dej inte ens.

Puss å kärlek
/S

Kommentarer
Postat av: Linda

DU är så grym sandra :) Hoppas du får en toppen vecka i värmen nu! :)

2011-11-10 @ 19:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0