Kommer aldrig mer igen

herregud vikken bra bok jag läst!
Har inte läst böcker på hur länge som helst, men imorse köpte jag en allt!

Kommer aldrig mer igen - Hans Koppel



Bland det vidrigaste jag läst, håret på armarna reste sig mer än 1 gång kan jag tala om! huvva, LÄS DEN!!!!

"Mike Zetterberg och hans hustru Ylva bor i en villa i Helsingborg med åttaåriga dottern Sanna. Mike är en toffel och Ylva en flirt som vänstrar när det passar henne. En fredagkväll går hon ut med arbetskamraterna efter jobbet och kommer sen inte hem till Mike och Sanna. Det ligger nära till hands att tro att hon är ute och vänstrar igen. Det är vad de självgoda och inkompetenta lokalpoliserna tror när Mike anmäler att Ylva är försvunnen. När tiden går och Ylva fortsätter att lysa med sin frånvaro riktas polisernas misstankar mot Mike. Men de är som sagt alltför inkompetenta och lata för att dra igång ett riktigt spaningsarbete."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0