Onsdag!!

Haft en riktigt fin dag på jobbet idag :) Den har gått hur fort som helst!

Mötte upp Ronnie för en gångs skull och skulle fika, men min mage skrek bara efter mat, så pizza fick de bli :) Gott nå jävulskt!
Men framförallt vare sällskapet som gjorde lunch/middagen :) Och självklart en fika på de och massa prat. :)
Lite roligt att vi gick ner på krogen krogen och kolla hur det skulle bli där! :)
Kommer bli riktigt bra de där tror jag faktiskt! :) Skit snygga möbler, kommer bli bra ljud å ljus.
Har ju aldrig ens tänkt tanken på att sätta min fot där tidigare.. Men idag tog jag klivet ner ;)
Tjusigt kommer de bli!

Har tom med träffat Filip idag :) Alltid lika trevligt, trots att han kastade en sko på mig!?!?
Inte okej, men jag gillare ändå ;)

Skulle handla mat idag, kom hem med en full påse med clementiner och 2 julmust. Och inte förglömma snuset!
gaaaaah! Smart av mig? NOT!

Vinterpälsen är på, kan säga att det inte är bara huvudbonaden. Var glad att du inte är hemma Jimpis! <3

NU filmmys med mig själv, sen natti natt.

Puss å hej
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0