sweet lord!!!!

gaaaaah så jäkla skönt att få kommit hem å slängt sig i sängen!!! :)
LOOOOVE the feeling right now!

Skjutsade älsklingsbullan min på dagiset, pussa hejdå för denna korta vecka som jag fick se henne. Men efter denna helg så har jag inte denna natthelg längre! Känns så jäkla skönt.
Att ha en hel helg med familjen!
Har ju en toppen chef som fixade det + att jag inte förlorar nå timmar på det :)
Känns ännu skönare, alla helger med Nellie är nu free <3

Jag älskar ju julen, detta är ju min höjdpunkt på året! MEN!!!
Jag har ingen julkänsla! :/ Måste ju bero på snön som inte ligger så fint på marken. Men ändå!
Är ju alltid yber tidig, men inte i år.
Måst ta å ryck upp mej!
:D

Ny vecka, spännande saker väntar!

Dagens ord fr VK:
Lär dig själv att vara ärlig så kan du vara säker på att det finns en skurk mindre  i världen.


Natti natti!!!! Och godmorgon till er andra!

Btw!!! Har worldfeud blitt nån jäkla dejting lr???
jaja..

Puss å kärlek
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0