Vår resa

Min resa till Gambia har varit helt otrolig! Lärorik och mycket intressant! :)
For ju med pappa och bror, har alltid lika roligt med dom. Skönt å komma iväg med bara pappa och bror, sällan vi ses bara vi, och speciellt en hel vecka.
Men en gång per år, och denna gång bar resan iväg mot Afrika.

Resan var kanon neråt! Jag sov hela flygresan, förutom stoppet vi gjorde på GranCanaria, möttes av värme och sol. Härligt att höra spanska språket, länge sedan jag pratade det, men mycket komme jag allt ihåg :)

Väl framme i Gambia möttes vi av en värme man inte känt på länge! Hur skönt som helst!
Vi kom ju fram på eftermiddagen, men innan vi checkat in på hotellet så hade solen gått ner.
Hotellet var helt magnifikt, sådan exotisk miljö har jag inte varit med om mina tidigare vistelser utomlands!
Grönt och blommor i alla färger pryddes över allt.
Går inte riktigt förklara, men det var otroligt!



Det fanns hur mkt apor runt hotell området som helst! Hur söta som helst!! :)

Har suttit på en riktigt krokidil!




Vi var på en krokodilpark, helt otroliga historier man har hört, inte ens trott det var sant! :) Mycket intressant!

Lite randompics som jag gjort under min resa, ibland säger bilder mer än ord.

















Tack för en toppen resa pappa!!!! <3

Nu tänkte jag ta å vika igen dom gröna. Började med natt direkt efter hemgång, men nu är jag en trött tjej.

Puss å kärlek!!!!

/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Psst!!!:)

Jag ser min present!! :*



Snyggfan :*

2011-11-27 @ 14:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0