Free :))

En ledig dag har man haft sig, så här mitt i veckan ;)
änns riktigt bortskämt å härligt :D
Jimpis försov sig bigtime imorse, så det va ju lite mysigt ändå :D haha, (sorry baby)

Fick min fina bror på besök idag, med kaffe å dopp!
Viktoria och Texas kom hit å, så jag fick leka frisör ;) Ingen avancerad, så ni behöv int ställ er på kö :P

hahahaha :D

Gjorde en riktigt god middag idag, jasmine ris, fyllda papriker med krämig köttfärs, go sallad til det och lite stekt svamp å lök. Lill familjen tyckte allt de va gott :]

Sen har jag ju vart så duktig å griljerat årets första skinka! Saftigt värre!!!

aaah, under all folie så ser det riktigt gott ut! :]

Nu ska jag å babe lägga oss i sängen å ba mysa!

Puss å kärlek
Å tack för en underbar dag!

/S

Kommentarer
Postat av: Grannfrun

Fast de är fortfararande inte okej att äta julskinka nu...ba så du vet :P

2011-10-26 @ 22:11:44
Postat av: The Boss

Jag skulle vilja kalla det för skinka, definiera ordet "Julskinka" med dess betydelse, tack på förhand.. MVH TB

2011-10-26 @ 23:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0