Livets goda :)

Vilken härlig helg!!
En ledig helg!!! :) Känns ba gobulla :D

Igårkväll hade vi en riktigt trevlig middag hemma här!
Mamma, Mathias, Anna, Martin, Jag och baby mine!
:)

Go dricka och riktigt trevligt!
Hela kvällen lång!

Imorse vakna  vi halv 1, hur skönt som helst!
En lång å härlig sovmorgon! :)))))
Me like!

Allt på tipp topp, vakna till ett leende :]

Fick ju min ring igår, äntligen! :)
Blev så glad! Jimpis komme hem, ställde sig på knä (igen), själv stog jag i bh å trosen och bror skulle knäppa kort :P haha! Matte ba: eeeehm... Jag skiter i kortet, för jag vill inte ha syrrans pattar å röv på kort :P
*skratt*

Ikväll blir dt nå go öl hos Filip!
Ska bli riktigt trevligt :D


Puss å kärlek å njut av livets goda!!!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0