men äntligen!

Idag har man haft en sjukt skön ledig dag med lill skruttan min! :)
Sovmorgon dessutom! Båda vi vaknade halv tio!!! :) huuuur skönt som helst!
me like!

igår hittade jag äntligen en ring jag fall för :]


Den till höger.. :)))
Kärlek vid första ögonkastet!!

Känns helt underbart att vintern är på väg, har massa skoj framför mig /oss nu.

Har lite panik.. Om mindre än en månad blir jag halvvägs till 50! Det är SJUKT!
Åldersnojjan på topp!
Vet inte om man ska hyra lokal? Eller ska man ha en mindre fest hemma? Needs som råååååd! :)

Imorgon ska Nellie till pappa sin över helgen, sen åter till mig på måndag igen :D
Har haft den turen att få ha henne i nära 3 veckor nu! :)
Kan säga som så, hon har blitt stor!
Igår lämnade jag henne ensam hemma med sina kompisar för första gången!
Skulle på affären och köpa lite tacogrejjer, så snabbt har jag nog inte handlat i hela mitt liv. Jag var så uppstressad så jag glömde visa kortet hemma, haha. När jag kom hem och skulle hämta det så möttes jag av en djup suck från Nellie : Är du REDAN hemma?!
haha!
Hon har börjat umgåtts med 2 tjejjer här på Böle som är 7 vs 9 år. Riktigt roligt :)

Nog om de :)

Sen kan jag säga som så: MEDIAMARKET SUGER!!!!
Kommer aldrig nånsin mer att köpa en sak från dom! Dom vill  ha 3k för att laga min skärm som fått en spricka, men inte laga felet på telen som fanns innan sprickan tillkom.
Blääää! Tacka vet jag Elgiganten!

Nu blire lite mysimysi!

Puss å kärlek
/S



Kommentarer
Postat av: Robert Hermansson

nice med vitguld!

2011-10-08 @ 11:46:52
URL: http://roberthermansson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0