Min kärlek!

Haft en super bra dag idag! :)Verkligen känt peppen :)
hihi
Slutade halv ett idag, glatt överraskad, trodde jag sluta halv 2 :))
For direkt å hämta tjoppan min och for hem, glatt besked att min jean paul äntligen fanns å hämta på ICA!
Det där kallar jag kärlek!
Ba å öppna, sprut på lite golukt. Klappat å klart!
:D

Har tatt ut löshåret idag å, så imorgon får det bli att färga uppe litegrann!
Sen bara å beställa fr Rapunzel lite nytt :]

Jag saknar Cicci!
Jag saknar mina naglar. Fick ett fint brev fr henne för ett tag sen, där hon bjöd in mig på nå festligt, näää, då kolla jag ju fel på datumet!
Känner att det är dags å boka in en tid nu! Så bli man fin igen :] Å samtidigt surr nå skit :))

Sitter i soffan som ett annat fån (så fint som pappa skulle ha sagt) å väntar på Nellie, kl 18.00 skulle hon vara hemma. Sett skymten av na? NEGATIVT!
Det har sina nackdelar när hon har fått så många nya vänner! :P
Men innerst inne är jag glad :) Kvällsfikat e klart, badvattnet är upptappat.
Får väl se hur länge jag får vänta på henne!
:P

Blir en tidig kväll ikväll, har tänt massa ljus i sovrummet, så det ska jag nog somna gott till :]

I helgen drar älgjakten igång igen, jag vill å ju!

haha, kommer ihåg i fjol när jag skulle ut å jaga, för första gången :P På med tunn leggins, klackeskorna, sminket och platt tången, och inte förglömma jean paulen sisådär 6sprut å läppglanse!!! :P
hahahhaa, hasses ögon var stora som golfbollar!!!
meeeen, jag tror älgen lockades till doften min ;)
*skratt*

Ja, jag är kär i Jean Paul. Ingen hemlighet nånstans :D

Puss å kärlek
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0