sol å bad

Längtar verkligen till värmen nu!!! :)


Här ska nog jag, matte och pappa kunna ligga å sola och ta oss en å annan öl :)
17 November bär resan mot Gambia av! Längtar!
Bergman resan, den årliga!
*ler*

Är inne på min andra natt nu, känns hur bra som helst! Hunnit gjort hur mkt som helst på så kort tid, plockat å donat :)
Känns ba go bulla!

Jimpis ska återigen åka bort en vecka, känns ba bulla :D *leeeeeer*
Neeeda, kommer sakna dej bby, jag ger ju igen den 17 Nov!

Mamma min förlova sig igår! Lite chockad men ändå inte :) jätte glad för deras skull! :)
Blev bjuden på middag där idag, hur gott som helst!
me like!

Hade gärna vart med alla go brudar ikväll! Men he bli ju fler ggr. Hoppas ni dansar på som aldrig förr, och tar er en go kall åt mig me :]

 Puss å kärlek
/S


Kommentarer
Postat av: Robert Hermansson

ser ut som ett paradis

2011-10-10 @ 10:18:00
URL: http://roberthermansson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0