bröst bröst boobies!

Har haft lite surr med en J.T ikväll ang mina bröst..
haha, låter kanske lite roligt. Men jag vill ju göra en till OP.
Inte nu, men inom 2 år iaf.
Man blir sjukt van sina bröst, man tycker dom krymper, och att man har små bröst.
Vet det är fler som förstorat dom som tycker att dom krymper, mest troligt att man är van dom :)
Men jag vill då göra en till OP, lite större.

Men det är jag de, sen vad alla andra tycker och tänker, det är ju deras sak.
Sen tankar och synpunkter från andra, absolut att jag lyssnar, men till slut är det mitt beslut.
:)

Jag gillar stora bröst helt enkelt :P
Kanske borde ha fötts till en man istället :P *skratt*



ha en fin kväll!!!
Nu blire film å mys, å en liten 3,5a!

Puss å kärlek
/S

Kommentarer
Postat av: Jenniepennie

du har fan inte små bröst!!

jag ska göra operation då jag är 18. ska vi göra det tillsammans då eller? :P

2011-09-22 @ 13:12:45
URL: http://hellyeahbitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0