HELG

Nu är min natthelg gjord, så man kan säga att jag tar helg nu :)
Har en mkt kort jobb vecka nu!
Vet inte riktigt vad man ska ta å hitta på, lät iaf som att det blir en bio med tjejjerna någon dag :)

haha, det va lite komiskt..
Satt å surra lite med Fredrik på fejjan, om väder å vind. Satt samtidigt på blocket å kika lite efter bilar och dyligt, när jag hittade sängbord som jag tänkte köpa på ikea nästa helg.
Så jag mejlade på dom, fick ett svar på en gång, : Du kunde ju frågat mig på fejjan!
haha, då vare ju Fredrik som skulle sälja dom!
Köpte dom gjorde jag ! :) Blir kallekalas!
Lite roligt ändå :)

Får se om jag tar mig upp itid idag. Skulle haft uträttat lite grejjer, vill ta en kaffe med Pundström!
Vi får la se :D

Tackar för en snäll pojkvän som skjutsa hem mig nu på morgonen!
Och snälla mamma som lämna Nellie på dagis.

Jag har det lite stressigt ibland.

Ha en underbar dag!
Själv ska jag släcka mina gröna.

Puss å kärlek
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0