jabba

Nu är en Sandra Maria riktigt trött.
Ligger i sängen å inväntar mitt kalla vatten med is i :]
*leeeeeeer*

En mys torsdag har det varit, (Nellie har "mys" varje dag) :)
Film, zz, melonbitar å framför allt varandra!
Anna kom å höll oss sällskap innan hon begav sig på jobbet, såg det där programmet oroliga föräldrar, eller vad det nu hette.
Rätt komiskt hur alla föräldrar försvarade sina barns handlingar :P Men jag skulle nog gjort likadant! :D

På tal om Anna så är hon guld värd som lånar ut sin bil till oss!
Verkligen super gulligt utav dig!
:)

Jimmy höll på göra så jag fick en hjärt-attack i måndags!!  En arb kollega kom till mig på jobbet och berättade att Jimmy inte skulle komma  å hämta mig, för han hade krockat!
Mina ben kunde vika sig när som helst! Sanna ba: SANDRA! HAN MÅR BRAAAA, ALLA MÅR BRAAAAA.
haha. Man är ju som man är.
Det var då inte Jimpans fel, så vi hoppas att f-bolaget skyndar på med ärendet så vi får oss nån bil.
:)
Tur var ju att det gick bra för alla 3 bilar som va inblandade.

Förstå så gulligt ändå, först skjutsa upp mig med Nellie på dagis, skjutsa ner mig på jobbet, sen hämta hans mamma och skjutsa hem henne och slutligen ta sig själv till jobbet.
Just love u bby!
<3

En ny dag imorgon! Kortis på Bäckis :)
Sen äre ba å bränn på på lördag sen tar jag helg :]

Men blir utan Jimpan en hel vecka, om inte mer... Entertaine me! :]

Hoppas ni go tjejjer Hedlunds har det alldeles toppen utomlands, och snart ska visst Linda iväg å!
Liiiiite sotis ;)
Puss!!!

Ha en toppen kväll!!!
Puss å kärlek
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0