natti!!!

Då var min första kortnatt avklarad, jobbade med bäste André. Så det där styrde vi upp bra :)
Mina 3 långnätter startar ikväll. Blir kalas de! :)

Tänkte köra in 2 öronproppar nu, sen sover jag banne mig tills jag vaknar, blir det tidigt så blir det allt stan och en kaffe! Kika på lite vinterkläder till Nellie skruttan min :))

Fick HM katalogen igår, hitta ju ingenting! Hur besviken som helst, men jag fick hem en liten gåva fr dom :]
Har 550 kr att handla för på HM!
Jag är en trogen guldkund :]
hehe



Lika bra varje gång :)

Nu ska jag sussa kudden, och jag tror minsan att en Erika å Maria kommer hem idag, bruna å fräscha!!! :)

Puss å kärlek!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0