sööööndag :)

Söndag!
Vilket strålande dag det varit! Toppen fin väder, man får sån energi!
:D

Hittade på blocket imorse en rätt fin 850 som jag vart intresserad av, ringde dit och for sen å kikade. Riktigt fin måste jag säga!
Känns bra å köra, ser helt okej ut, absolut inge fel på den!
Så jag köpte den faktiskt! :)




Och en liten bild så pappa blir nöjd ;)


Hade i övrigt en riktigt fin och mysig gårkväll, absolut inget speciellt, men en toppen fin lördag!
Och imorse fick jag sovmorgon på kuppen :]
Vaknade av solens strålar!
Me like!

Imorgon åker Nellie brullan till pappa, så en vecka får jag vänta på henne!

Go hjärtat mitt!!!

Jag och brorsan kom fram ikväll till att det blir både blir BF och PFi veckan för jag :P
höhö

Nu säger jag allt gonatt!

Puss å kärlek
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0