summa

Vilken toppen helg det har varit! :)
Riktigt roligt måste jag säga!
Enda minuset denna helg är att pappa jobbade, men det visste jag ju innan :)

Pär har styrt upp båda förfesterna, sjukt skoj att träffa alla igen!
Sällan man kommer ner till Hudik och träffar gammpolarna på en öl, men denna passade jag på, 2 dar dessutom!
:)
Igår for vi på Hogges, mötte upp Malin och Therese där, storsyrran Ann-Katrin var med oss ut hon med.
Riktigt glatt partygäng, mkt skratt!

Sen hade jag värsta turen, älskar pizzan på Kebab House, tänkte som äta en pizza innan vi tog taxin hem.
Då vare iaf en ny ägare, och det hade vart stängt i en timma. Men snäll som han var så fixade han gogogo pizzan med mkt beasås på!
Inte nog med det så skjutsade han även hem oss. Det kallar jag för service! :D

Imorse vaknade jag av att Linda å Ronnie, Filip och lille Jakob kom hem till pappa, lilleman låg bredvid mig i sängen. HUUUUUR FIN som helst!
Man blir som kär :]

Har hunnit en massa denna helg, känns ba gobulla!

Idag varte IKEA!
Handlade massa fint till lägenheten, den känns komplett nu måste jag säga!
Riktigt fint har vi fått de :]

Sen shopping på Birsta! Kan ju säga att jag lätt har den snyggaste jackan just nu iaf! :D

Får slänga upp nå bilder imorgon lr så :)


Summa över helgen: TOPPEN!

Puss å kärlek
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0