torsdag

Idag vart det en ledig dag!
Skulle va ledig igår å, men då varte jobb istället :) En riktigt bra  dag!

Fick sovis av Nellie busan min! Skönt, frukosten fick hon servad halv 7 imorse av Jimpan :P Så hon hade dt ba bulla framför tivon :)

Gjorde världens goaste pannkisar idag! Riktigt nöjd själv måste jag säga :D
gogogo Lunchen.

Fick ta å lämna in telen min iförrgår, jävla otur jag har egentligen med allt vad som heter elektronik!
Äre inte mobiler så är det tv´n som det är fel på. haha
Vi får väl se hur dyrt de  blir.

Nu är vi i full sparning av stålars till Thailand! Det är då bestämt att dit drar vi till vintern. :)
Nellie vart så taggad att hon gick till spargrisen och tömde den och la sina små pengar i "flaskan". haha. Gullnosan!

Ikväll blir det Holsundsbadet, blir skönt :))

Ha en toppen dag alla fina.

Puss å kärlek
/S

Kommentarer
Postat av: Linda

vad gullig hon är :)



Säg till om jag ska kolla något åt er :)

2011-09-02 @ 17:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0