veckan

Gaaaah, har vart hemma hela veckan lång med lilltjoppan min febrig och förkyld.
Har vart en softar vecka om inte annat, Jimpis har vart hemma med feber och förkylning han med.. Inte okej det här, tur är väl att jag klarat mig!?! :D
Mycket filmer, trevligt sällskap, en mys vecka om inte annat :)

I lördags så var jag ut med go brudarna! Maria, Linda och Therese.
Hade lite förfylla här, rund under fötterna blev man efter alla shottar vi skulle ta!
Men riktigt riktigt roligt hade jag!
:)



Jag å Maria hamna visst på vimlet :)

Hoppas du haft en fin fin vecka!
Puss å kärlek!
/S

Kommentarer
Postat av: Robert Hermansson

hoppas lillan mår bättre nu

2011-09-30 @ 09:39:03
URL: http://roberthermansson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0