Daddy week

Idag kom måndagen då det blev pappavecka för bullan min:)
Hon väckte mej glad i hågen imorse för att det var soligt ute, och äre soligt ute så cycklar vi på dagis;)
Sagt å gjort, skönt vare allt:))

Hemfärden höll jag på dö! Cycklade på hennea minicykel hem, när jag kom till korsningen fick jag inte stopp på cykel jäveln! Full jävla fart och en allt för stor Sandra på en allt för liten cykel:P
Haha!!! He gick då bra, men hon som körde bilen fick sej nog ett gott skratt!:)

Har då hunnit en massa idag, biltema, fika med mormor, druckit kaffe med syrran å hennes jimmy, ätit på frasses, städat å monterat, promenerat, provat en massa fina bilar och slutligen jobbat kväll:)

En intensiv men fin dag:)
Nu häng till tivon, nattjobb hela veckan lång står på schemat:))

Blicka framåt å inte i backspegeln;)

Kärlek fr jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0