day off

En skön ledig dag har jag haft mej :)
Vaknade relativt utvilad imorse, bullan låg över mina ben å kikade på tv, ba upp å hoppa å göra frulle :)

Hade planerat att handla med mormor idag, så Nellie drog glad i hågen till sin mormor för bus :)
Hade riktigt trevligt faktiskt :) Mormor nöjd å glad.
Sen fick jag Jimpans bankkort och fick order att handla hem mat, så jag å morsan och Nellie och Elin drog iväg igen på affärn, lite roligare å handla mat på andras pengar :P *skratt*
men tack!! :)
Kan säga att det är fyllt! :)

Laddar upp inför långdag på jobbet imorgon! :)
Hoppas på bättre väder, tråkigt med gråa dagar!

En spadag på iksu skulle inte sitta helt fel just nu känn ja!
Massage och bubbel, det var länge sen sist nu, tror banne mig min kropp skulle må bra av lite njutning och bli lite bortskämd! :)
Kanske en riktlinje inför nästa vecka? :)

Det här med snuset går faktiskt bra, har inte snusat på en vecka nu, om inte ännu längre, men sugen på en det är jag! Hela tiden!
Men är man bäst så är man. Då fixar man allt! :)

Bullan sover då hur bra som helst i sitt nya rum! :) Hon gillare, känns underbart för mej med :)

Nu ska jag dra igång en skräckfilm hade jag tänkt mig! Hoppas den är riktigt rysligt bra :D Marianne heter den :)

Hoppas du haft en fin dag också!
Kärlek/S

Kommentarer
Postat av: :D

har du och jimmy blivit tsm igen :D ?

2012-04-13 @ 05:35:11
Postat av: Sandra

Frågar vem? :)

2012-04-14 @ 09:52:28
Postat av: :D

en nyfiken :D

2012-04-15 @ 08:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0