Sjukt tacksam!

Äntligen är fytten över!!!
Måste börja med att säga tusen tack till alla som varit inblandade i samband med denna flytt, jag är så tacksam som har er i mitt liv, en sådan underbar familj :)
Flytten har kräft blod, svett och tårar!
:) Men vägen har det gått!! :)
Det var inte bara en släpvagn som for mellan Böleäng och Röbäck, utan 2 st! :)
image description


Solen sken som bara den i lördags iaf! Så det gjorde allt mycket lättare :)

I söndags vare desto sämre! Städ stog på schemat, inte skoj nånstans!
Men he gick fint! :)

Säger hejdå till mitt gamla kära Bigarrå! :]
image description


Idag kände jag äntligen att jag börjar få ordning, Nellies rum gjordes nästan klar idag, så det är som halvers i alla rum nu! :) Känns sjukt skönt.
Tänkte  ta torsdagen till å få upp allt på väggarna! Sen jäklarns må jag götta! :)

Jag trivs sjukt bra, känns skönt att komma hem, skönt med promenader till jobbet, trots att jag har haft lyxen att bli både hämtad och lämnad nu någon dag :]
*ler*
Men ändå!

Imorgon tar jag mig en välförtjänt sovmorgon, tackar ödmjukast till Daniel för bytet, me like u! :)

TUSEN TACK IGEN! NI ÄR BÄST I TEST!

Kärlek/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0