Dagen...

Har nått sitt slut nu, har varit blandade känslor..

Tog då mej en ordentlig sovmorgon med bullan min, låg till halv tio å myste ba:) sen upp å gjorde "tomtegröten", göttans vare:)
Tog oss en liten promenad, hade dt bara trevligt!!:)
Bjöd över Filip å Rocky på pannkaker!! Jag gjorde nog pannkisar för ett helt fotbollslag! Men gott vare:)
Å trevligt om inte annat!!:)

Hade ju planerat en gormemiddag med köttbullar å makkisar, men mc H bjöd på rullkebab ist, gott vare!!:)

När kvällen kom mot sitt slut så kom tankarna på Jontis.. Alla fina minnen man har, saker som sagts och saker som blev ogjorda..
Han kunde jag ringa när som helst på dygnet, det spelade som ingen roll. Var jag mörkrädd så pratade vi tills jag somnade, vi kunde sitta i telefon med varandra och kolla på samma film utan att ens prata med varandra. Haha!!
Eller när vi for å spela biljard och gled genom stan å bara skrattade.. Spela musiken på högsta volym..
Jaaa... Jag saknar han, väldigt väldigt mycket. Det går som inte å få ner i ord allt...
Björn Jontis!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0