Giftemål!!

Haha, alltså min dotter är ju bra rolig! Just när jag höll på somna inatt vid 3 tiden så kmr hon smygandes in å lägg sej bredvid mej.. Å säger: mamma?
- jaaa?
-asså måste jag gifta mej när jag blir stor å får en bebis? Asså när du blir mormor?
- hahahhaa VA?!??

Jag höll på skratt ihjäl mej! Hon ville till en början inte de, men hela dilelemmat slutade med att alla skulle vara bjudna på hennea bröllop!:) sötfia!!

Haft en kalas dag iaf!!:) sjukt skön dag på jobbet (som alltid egentligen) :) många fina leenden!

Har tokstädat lght'n, he skin ba! Gjort om lite här å var:) tänt massa ljus å bara haft det mysigt:) nellie har vart grym ikväll å!
Kan säga som så.. Nästa gång jag får flr mej å putsa fönster så ska jag anlita en firma, fyfan så jävla jävulsktuselt dålig jag är på de!! Haha!!!

Väskan e packad, helg har vi! Så en myshelg väntar !!

:) sov gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0