Gokaffe!!:)

Somnade som en annan bebis igår vid halv åtta ungefär! Strax efter Nellie!! Haha! Men branog skönt imorse när man vakna innan klockan ringde, totalt utvilad:) kändes behövligt eftet en 60h vecka:)

Kortdag har jag haft mej, slutade halv ett, så jag for till Stina direkt efter jobbet å surra lite å samtidigt fyndade lite:)

Invigde kaffebryggen idag som jag fick av brorsan, första försöket gick inte ens att dricka, fööör starkt å lite inslag av plastsmak, men andra gick faktiskt ner, å trevligt sällskap hade man till de å:)

Henke fick då skratta åt mej idag när jag mötte han på inlinsen, jag blev jagad av en geting! Skrek å hade mej! Nära jac flög på ändan där! :S

Bjöd Tisas å Elin på middag ikväll, hade oss riktigt trevligt:) la oss som andra knubbsälar i soffan direkt efter maten, magen rakt upp!:)

Haha... Fick en vacker syn i badkaret när Nellie badade! Hon hade hett ut varenda jäkla schampo, balsam, duschkräm i badet! Tackar gudarna att jag duschade direkt efter jobbet idag, annars hade jag blitt gråhårig:S inte okej! Men hon nöjd!

Det bästa med denna årstid är att få tända en massa ljus!:) i love it!

Imorgon ska iaf jag, nellie, fill å rocky käka pannkaker till lunch! Så smeten är gjord, tacka vet jag internet!!:)

På fredag ska jag iaf till ikea å köpa massa doftljus, he e tomt hemma nu:/ men påfyllt ska de bli:)

Puss å hej
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0