hehe

Fick världens roligaste mail alldeles nyss:
hEJ du sötta tjej

Jag heter Alexander 38 år kungsbacka som vill chata med på messenger [email protected].Så är det sant att du bor i sverige så jag är normal kille gillar dansa och rockmusik och tränna och vad gör du ? så skriv till mig är du snäll för jag vill ha dig.kram.Alexander
 
Dagens roligaste!
 
Har haft en skön dag idag! Vakande 14.15 idag, utvilad.. haha. Städade lite i lägenheten och sen vareba å dra på inlinsen och for ner på Bäckis för ett kvällsjobb =) Jobbade med bästa Gunnel. Skrattat å gråtit på samma gång. men jävlar vikken underbar människa hon är! :) Just love her!
 
Äntligen kommer bullis hem imorgon! Som jag ska mysa med na! :) Vi börjar våran första dag med bus på leos. :)
 
tjingeling
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0