if you can't love me now don't love me lateeeeeer

Vilken jäkla toppen fin dag det har varit!! =) 
Morgonen började klockers! Filip kom å hämta upp mig imorse på lite äventyr, hur jävla snällt som helst! Sån himla fin vän man har, eller vänner för den delen! :) Ni är bäst hela högen! Ba så ni vet <3
Hem å sussa kudden sött gjorde jag tillslut iaf, vaknade helt sprängd.. Men upp tog jag mej iaf! :)
 
Haft en förhimla rolig och fin kväll! :)
 
Väl på arbetet så fick man skratta huuuur mkt som helst! =)
 
Lisa har iaf gett mej en ny låt, så jäkla bra å så himla sant! :) haha! lyssna å njut!
 
 
2 nätter kvar å jobba!  :) peppen på max, inatt styr jag å gobullan Christin! <3
 
puss å kärlek
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0