måttligt less

Att en människa kan få en att känna sej så utnyttjad, lurad och bedragen på samma gång borde vara totalt förbjudet. Hittade en perfekt text.
 
Du känner ingenting 

Hela du lyser apati
som om ditt liv var en tragedi 
som om du sett hur alla chanser bara sprang förbi
hur du tänkte att det blir som det aldrig blir
du verkar ärrad inuti
som en trasig själ utan någon inre frid
för du är känslokall och tvivlande
som om du sett det förr
som om du vet vad som väntar bakom nästa dörr
och det var längesen jag såg dig glad
sammantaget år och dar men nu är ingen låga kvar
för elden blev till sot och jag har sett det i din blick
och jag känner inte dig för du känner ingenting.

jag har aldrig hajjat vad du vill ha av mig
jag har aldrig hajjat vad du vill ha av mig
för du känner ingenting 
för du känner ingenting 
för du känner ingenting
för du känner ingenting
för du känner inget

Vet inte vad som hänt 
du verkar knata på en villoväg
kan inte blunda mer och låtsas som det är lugnt
för du måste ta dig upp ifrån botten och ta luft 
du har blivit någon annan nu, utan att fatta hur
men du gick in i dig själv och kom aldrig ut
och jag vägrar se dig gräva din grav
och gräva gropen djupare till inget av världen är kvar

Du vänder ryggen till
det tjänar ingenting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0