Vitt

Känns som om det är så mycket som hänt idag!! Roliga och konstiga saker..

Hade mysmorgon med Nellie imorse, började dagen med ett gott skratt.. Haha!! Nellie har iaf nästintill jämt munsår, så jag frågade henne igår på skoj hur många hon pussas med egentligen, och om pias barn har munsår, men ikket, och jag slänger ur mej; har du nångång sett mej med ett munsår?! Hon bah; nääää...,

Så åter till morgonen: kände att jag hade en värkande silikon läpp!!! Nellie höll på skratta ihjäl sig pga de jag sa igår.. Man ska aldrig säga aldrig;) wiiiiiie!!!

På jobbet gick de som en dans, börja 8, sjukt skönt:)
Fick arb kläderna idag som vi ska ha på oss, helt okej, men ändå:)
Emil drog iaf på sej sina kläder också, kunde inte sluta flina!! Haha, han såg ut som en sailorman!!!:D
Hahaha!!

Hade ju tänkt å tagit tåget på fredag till farsan, skulle ju vara kul för Nellie också att få åka tåg, men he vart avbokat idag för farsan ska ut med moppegrabbarna hela lördagen, men som kompensation som han så fint sa, så ska han bjuda mej till utrikes vecka 38:D helt okej!!! Älskar farsan min! Han är för fin:)

Strålande väder hare vart ikväll, jag å bullis har tagit oss en cykel/inlines tur, lagat mat tillsammans, riktigt mysigt!!:)

Glasögon har hon fått å ju!!:)
Dyng söt!!!

Tänkte efter maten, ut med cabben!!:) -strömlös...
Nellie for å såg film med en kompis å ville inte haka på mej, så jag vart uppkablad å sen drog jag ut själv på lite äventyr!! Sjukt jävla skönt!!!

Men det sjukaste...ikväll när vi höll på göra mackor så satt Nellie på diskbänken å jag vid spisen, jag såg hur nån kolla på mej å när jag kollade till vänster om mej så ser jag bara en vit skepnad som står där!!!!
Jag frös till is! Kunde inte sluta kolla å Nellie börjar grina, dyngrädd vart hon! Jag frågade henne om hon såg det där, men enda hon sa: vad vare där?
Sjukt konstigt.
Vi fick besök...:S

Imorgon äre en ledig dag! Skall spenderas på bästa sätt:)

Puss å kärlek
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0