Kass jultomte!!

Måste börja med å säga att jag haft en fantastisk dag! :)
Trots att jag fick rycka ut å jobba natt, så har jag vart pigg å haft en riktigt glad jänta hemma i år:)

Jag smög verkligen in imorse för att inte väcka Nellie, men där gick jag på nitlotten, för hon satt redan uppe å väntade på mej! Hade redan hittat paketet som låg gömt i ugnen.. Haha! Hade ju gjort en skattkarta å allt!
Men men! Haha:) riktigt överlycklig för sin nya experia mobil!:)

Den dåliga jultomten var jag i all ära! Jag kunde inte hålla mej för skratt!!!
Nellie ba: det ser ut som mamma!
Jag dog!
Bad bad santa!

Kort å gott, en bra å fin jul!

Hoppas du haft en underbar jul!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0