psykiskt sjuka .....

Sämsta lucian nånsin kan jag lova!
For på dagiset, alldeles uppspelt, har ju inte träffat bullan min på 10 dagar! Så jag längtade som en tok efter henne!
Jag smet iaf in på dagiset för att tjuvkrama henne innan luciatåget skulle gå :) För å kramas å säga att jag saknat henne som tusan!
Första hon säger: Asså Mamma! Pia är här också!
- OCH?
Ja men hur som så kramades vi och hon berättade hur mkt hon saknat mig!
Mysibullan!
Lucia tåget kom och hon slängde massa slängpussar till mig, formade småhänderna till hjärtan mot mig och vinkade hur mkt som helst, glad som tusingen vart jag.
Efter det fina uppträdandet var klart så gick jag fram till henne och ville bara krama om henne, så jag lyfte upp henne och hon var stel som en pinne, tittade på Pia, tittade på mig.
Sa absolut ingenting.
 
Det känns ju förhimla roligt att ens barn ska vara så rädd för att det ska bli bråk hemma hos dom pga mej.
Där stog jag helt ensam och grät bland alla vuxna med sina barn.
Och Nellie gick hem med dom.
Å där stod jag.
 
Bra lucia.
 
Tycker så fruktansvärt synd om Nellie som bara är 5 år gammal, ska behöva ha en sån respekt till en människa att hon inte ens kan krama mig framför henne.
Det är ren och skär psykisk barnmisshandel anser jag.
 

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Fy faan Sandra!! Så får det inte gå till!! Vad fan har hon att vara svartsjuk på från början, du vill ju inte ha fanskapet! Och dessutom, man lär ju veta vad i helvete man ger sig in på och vilket enormt ansvar det är att inleda en relation med en förälder! Herre Gud, går hon på högstadiet eller? Och som om det inte sätter djupa spår i Nellie att inte kunna visa sin kärlek till sin egen MAMMA inför folk! Den där människan ska fan inte vara i närheten av barn!

2012-12-14 @ 00:27:15
URL: http://hejdagen.blogg.se
Postat av: Linda

KRaaaam gumman! De löser sig ska du se! <3

Svar: <3
Sandra Bergman

2012-12-14 @ 10:34:19
Postat av: Anonym

rannsaka dig själv först innan du dömer andra!?

Svar: haha, vet inte vad jag ska svara till dej?
Sandra Bergman

2012-12-20 @ 17:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0