3 veckor

Har i stort sett väntat mig en ursäkt fr mr x i tre veckor, men inte hört ett smack, har kännt var dag att jag aldrig betytt något, jag har bara vart den som funnits där och som fått tagit allt.
Jag har alltid funnits där, som alltid, alltid gjort mitt bästa för att personen i fråga ska ha det bra, försökt uppmuntrat till både det ena och det tredje, peppat och hjälpt till att komma upp på fötterna igen.
Jämt har jag funnits där, trots att jag egentligen inte orkat själv, så har man stått på sej och verkligen kämpat och peppat och gett verkligen allt av sej sj.
Men efter 3 veckor kom det ett brev på lådan, känns som varför då?
Jag har verkligen velat haft nått svar på allt som hänt och verkligen en ursäkt, men när jag väl fick det så kände jag att du kunde lika gärna ha låtit bli.
Men ursäkten känns bara lam och som skrivet på 5 minuter, med tanke på allt som hänt dessa 3 veckor också!
Komma och flina upp sig på mitt jobb och låtsas som inget har hänt efter 5 dagar, och det är ju inte bara de...


Jag är en sjukt stark tjej, men det här tog verkligen hårt, det har tagit hårt på mej under en längre period, men jag har alltid stått på mej och verkligen kämpat, hela tiden förlåtit och gett chanser, men till vilken nytta? Att jag till slut sårade och svek mig sj?
Men när man inte får något tillbaka på allt vad man gett så ger man till slut upp.

Man tror att man känner en människa, men sanningen är den att människan i fråga har jag aldrig känt, en bluff har det varit.

Tänkte fr början att jag inte skulle säga ett smack, men samtidigt så känner jag att vissa saker måste komma ut också.

Ingen är perfekt, men man gör inte samma misstag 2 ggr, eller flera.

Nog om detta. kommer inte dra upp det fler ggr.





Kommentarer
Postat av: Sara

har inte träffat så många människor som är lika stark som dig sandra! men du är en galet underbar kvinna! :) en helt underbar kvinna! kärlek till dig min vän!

2012-02-18 @ 19:47:51
Postat av: Jennie

Bra skrivet tycker jag! Stå på dig.

2012-02-18 @ 20:03:01
Postat av: Sandra

Handlar bara om hur jag känt å känner.

2012-02-19 @ 09:57:39
Postat av: Anonym

Ett bra tecken på att du har känslor :) Vet att du gjort allt och lite mer därtill.

Vi har alla sett att du inte mått så bra på slutet, men samtidigt håller du alltid skenet uppe och ler som en sol :)



Se vart allt har lett till idag :) U are a strong mother f*cker!

2012-02-19 @ 13:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0