åååååh!!!

Värsta härliga dagen jag haft mig!
trots mina få timmars sömn så har jag bara glidit genom dagen!
Va å kika på lägenheten idag, den är sååååå bra!
Kändes klockrent när jag steg på där, fint golv och bra tapeter, nog kommer jag säkert tapetsera om i nått utavrummen, men det är nått jag kan bo i! Ljust och fint, kändes för jäkla bra, en riktig nystart!

Sen kommer jag ju ha världens bäste granne å! En Beck granne om jag som så säg :D hahaha!
Jag längtar redan tills jag flyttar! :D

har vart å handlat lite med Viktoria idag å, himlans trevligt.

Natt jobb nu med bäste Christin, sen tar jag helg och kör en utgång imorgon. PEPP PEPP! :)
Ölen på kylning, och pepp på max! Känn att jag faktiskt är unnad en riktigt trevlig kväll, för en gångs skull! :)

Önskar dej en helt underbar helg!



KÄRLEK
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0