druddelutt

He ha vart en lång dag på jobbet idag, tidig uppstigning, lite för tidig egentligen för att anses okej.
men det gick ju det med, hann en hel del faktiskt...
Jag sov riktigt skönt inatt faktiskt, det var länge sen jag sov så bra faktiskt. Mycket positivt.
:)

Ibland faller tankarna hur man kan vara en sån rutten människa, att man gör en annan människa illa med vilja?
För att få någon sorts respons på att människan verkligen är en idiot eller att man bara ska skaka på huvudet och skratta åt människan?
Svårt att förstå att det verkligen finns så jäkla känslolösa människor.
Jag skulle inte må bra av att vara en sådan människa, skulle mer skämmas för att ens bete mig så.

ja, tur är väl att alla är olika? :)

Har vart å solat med Erika ikväll, sjukt skönt!

Nu soffläge hela kvällen lång, sen en skön sovmorgon imorgon. Något jag sett framemot hela veckan lång :)

Puss å kärlek
//S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Energitjuvar och människor som inte gör en gott ska man inte ha runt sig! :)



Du är en TOPPEN fin tjej Sandris!

2012-02-11 @ 06:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0