JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Jag fick den, jag fick den, jag fick DEN!!!!
yeeeeej!!!! Jag ska flytt till Röbäck, en bottenvåning, en trea! Känns UNDERBART!
Nellie vart hur glad som helst! (ja, mamma å ) :D
Känns som att lyckan äntligen kommit till mig också efter en del regn! Känns så himla skönt i kropp å själ just nu :)

Hade ju tänkt mig på bio ikväll! Hamilton, men jag jobbade visst kväll också, så det får bli en annan kväll i veckan kanske :)

Har hunnit gjort massa saker på min lilla lucka iaf, bankärenden, hälsat på en sjuk liten  Viktoria, varit hos frissan, fått mat i magen, å inhandlat snuse! My precius little skruffis :) hehehe
*nörd*, långpratat med Nellie busan :]

Lilla chocken imorse, haha! Steg upp halv jävla sex för att kolla om bilen startade, vilket den vackert gjorde, då ställer sej en traktor framför mig. Go Patrik! :) haha!
He va trevligt, en anings trött va man!

En fin Tisdag!
Långdag imorgon, sen blire lite tjejmys! mojsigt värre!

Tv å sovis!
:)

KÄRLEK
/S

Kommentarer
Postat av: linda

Grattis vännen!! Fan vad roligt för dig!! :D När flyttar du?

2012-02-08 @ 11:28:51
Postat av: Jasmine

Åhh!! Grattis grattis grattis!! Helt underbart, jag blir så jätteglad för er skull!!

2012-02-08 @ 12:48:17
Postat av: Sandra

Taaaaaaaack:)) jag är så lycklig! :)) flyttar sista maj, kan bli tidigare också! Puss<3

2012-02-08 @ 13:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0