jeeeeej

Nellie bus veckan har äntligen kommit, redan Tisdag! Vart tusan går tiden vägen? haha! :)

Haft en massa tusen saker å göra känns det som men ändå har jag inte fått nå gjort egentligen!
Fast idag har jag bränt på med rensnig, fatta vad saker det sparas genom åren!
Gick igenon skafferiet, förstå vad onödigt mycket jag köper. Ostbricka hit och ostbricka dit, he ska va nytt every time! Har säkert kastat 8 kartonger, säkert inge fel på det, men va fan?!

I helgen körde jag en utgång, hade faktiskt en riktigt soft å skön förfest, inte för mycket folk, det var riktigt trevligt faktiskt :)
Sjöng gjorde jag när jag kom ut å, garanterat succe! NOT!
damn me..
image description

Strålande vackert väder har det vart idag, det har tom vart plusgrader! Kände att nu jävlar kommer våren! :)
Jag å bäckisbilen brände på ute på slätten idag! Vackert va?
image description


Detta gjorde min morgon! hahahaa
image description

Efter en hård dag, både på jobbet och hemma, så förtjäna jag mig faktiskt en kvälls öl! :)
Gott vare å nu säg jag gonatt!

Puss å kärlek
/S



Kommentarer
Postat av: ..

så otroligt vacker kvinna, henne skulle man få med sig hem nån kväll :P

2012-02-29 @ 05:43:18
Postat av: Anonym

vart finner man denna skylt?

2012-02-29 @ 18:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0