Lovely week!

He ge ju Nellie veckan nu!!!! <3


Planen när vi kom hem fr lite shopping idag var att vi skulle rensa i hennes rum, jag öppnade garderoben men kände på en gång - Inte idag, stängde den fint, sen sket vi i allt.
Nellie for till Sandra och jag fick kaffe främmen, branog mkt trevligare än å håll på med rensning!
:)

Ska visa upp lägenheten nu ikväll, hoppas att han vill flytta in lite tidigare, då får ju jag flytta snabbare å ;)

Visade bullis lghten idag, hon vill ju flytt på en gång :) Sötnosa!

En skön ledig dag har jag haft mig :) Bytt lås till lägenheten och sen har jag även hunnit med en powernap :P
Skönt nå jävulskt!

Neeee, nu blire mysimysi resten utan kvällen.

Puss å kärlek
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0