Skööööön lördag

Haft en sjukt skön lördag må jag då säga!
Frukosten hade pappa å Nellie gumman gjort klart innan dom väckte mej imorse<3 Sjukt gott!
 Och snällt å omtänktsamt av dom:))

Kaffe å en prilla på det så var morgonen räddad:) på med morgon rocken å ner till solariet:)

Badat har vi gjort, börja skratta åt mej själv! Mååste börja träna, å det är start på måndag kan jag lova!:)

Annars mys mys med familjen, träffade farmor, tyck så synd om na! Hon är inte kry:/ Ikväll var jag så frysen så bubblet hedde jag allt igång! Skööööööööönt!

Tack för en super helg:) Kärlek!!!!

image description
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0