slöiga dag

Jag å bullan tog oss en liten sovmorgon imorse, vaknade inte först halv tio!
huuuur skönt som helst! :)
Ringde till Christin som kom över på kaffe och lunch, himla trevligt :)

Fick lite chock när jag kika ut.. Snö nå jävulskt! haha! :)
Så fram med spaden och skotta, även bilen fick sig en omgång :)

Annars hare vart en seeeeg dag! Slö nå jävulskt, for till mamma å bjöd in mig på middag, gott!
:)
Nu inväntar jag bara att tvätten och disken ska bli klar, sen blir det en tidig kväll ikväll :)

En skum sak!
Jag berättade för Mattias om min dröm jag hade i måndags, hade en likadan dröm igår eftermiddag när jag slumra på soffan, han var med om likadant!!!
Hel vidrigt egentligen!

Jobb för hela slanten imorgon.

Puss å kärlek
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0