the week

Veckan som så har bara sprungit iväg känner jag! :)
Har gjort en massa men ändå ingenting känns det som! haha! :)

I fredags följde jag med några arbetskamrater på äpplet på ett årsmöte, anledningen var självklart inte det, utan maten! haha, sjukt hungriga var vi och gott vare :)



Åt två sånna portioner! + desserten så klart :) Jag var mätt hela helgen efter detta! haha :)

Haft det roligt med Nellie också! har vart ute på busväder med skranan, men att dra 2 klumpar på en skrana klarar knappt min lilla kropp! haha! :D
Smink-kväll har vi också haft, hon var riktigt tjusig, hon slutade dock som en katt, men en riktigt söt sådan! :)

image description
image description

image description
image description


Ikväll när vi väl komme oss hem så har vi faktiskt hunnit packa lite!
har rensat en massa som man inte vill ta med sej till ny lyan :) Känns bra!
Men man spar mkt onödigt skit faktiskt. haha

image description


Ja just det ja, jag följde med Jennie, hennes Jimmy, André och Johan ut en sväng i stormen igår, for som ba runt egentligen och surra skit,(planen var egentligen att vi skulle till Skellefteå igår, men vi strunta i det) men till sist så ringde Filip och undra om vi inte kunde kika förbi, så vi gjorde ju det, men möttes av en tom lägenhet, men ett fyllt badkar istället. haha
Men till sist så kom han iaf.
He va som snöigt igår! :P

Nu natta brullan och en ny vecka tar sin början!

Hoppas du haft en bra vecka och att starten på veckan din bli kalas fin!

Kärlek fr mej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0