Valentine

Brukar normalt verkligen avsky denna dag, för en sak som hände för 12-13 år sen! Haha!
Jag fick ingen blomma då! Haha!
Ända sen dess har jag verkligen ogillat alla hjärtans dag.

Men jag har fått en annan syn idag:)

Efter en toppen dag på jobbet idag så for jag hem en snabbis å drack lite kaffe å kände lugnet:) for sedan å köpte ett par örhängen till skruttan å lite tisdagsmys gotta:) självklart fick hon chocklad hjärtan å!:)

Hon har lekt med Sandra hela eftermiddagen, själv slumra jag till i soffan i två timmar tills Nellie kom å väckte mej, snabba ryck mot spisen för middag! Och den åt vi i soffan! Hon sken ju som en sol.
En mysig kväll har vi haft! <3
Mycket skratt å.. Hahaha! Hon sa åt mej å blunda sen kommer hon springandes mot mej i BLÖJA!! Hahahhaah, vi vek oss dubbelt båda tvån!:D

Pjaaah:) en mysig kväll med andra ord:)
Och tulpaner fick jag faktiskt idag:) står vackert i köket:)

Hoppas även du hade en lika fin alla <3 dag!

Puss!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0