13h

Jag å Nellie la oss vid halv åtta igår kväll i sängen för mys med godis och fanta, självklart barntv till det!
Kände att ögonlocken bara blev tyngre  å tyngre! haha. Båda slockna rätt samtidigt! Kl 20.00!!!!
Vaknade före Nellie imorse vid halv nio, riktigt utvilad måste jag säga :)
Rätt behövligt efter hektiska veckor! Lite sömn och värk i hjärtat.

Haft en helt okej dag, varit runt riktigt fina människor, fått skrattat lite och åkt lite kana på leos :)
Nellie är då riktigt nöjd över dagen! :) Så det värmer hjärtat fint :)

Ny vecka inleder imorgon, känns tungt å lämna bullan min på dagis för att sedan bli hämtad av pappa sin, men hon får det nog hur bra som helst :D

Vad jag själv ska hitta på förutom massa nattjobb å sova återstår å se :)

24h känns som en evighet, men evigheten avtar med tiden.
Värsta uppbrottet jag nånsin vart med om.

Hoppas du haft en toppen helg !!!!


/S

Kommentarer
Postat av: .

:'(

2012-01-22 @ 20:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0