FIRE

Detta har jävlar i min låda varit den värsta helgen men samtidigt den nyttigaste i helgen i hela mitt liv!
Tankar till max, men jag har kommit fram till så otroligt mycket.
Allt klarnade som en stjärna i himlen.
haha. Man inser vad man vill ha i livet, vad som ska vara och hur saker å ting ska vara, vad man egentligen är värd. :)
I själen känns det så jäkla skönt!

Egentligen är jag bara skrattretande, hur man är och hur man funkar.

Såg en förjävla bra film, och där kände jag verkligen kärleken,
kan inte riktigt släppa det Katta sa till mig, det enda dom inte kan ta ifrån mig är tron på kärleken.
Och hon har så förbannat jävla rätt!

Kärlek finns det, det gäller bara att hitta den! :)



Jag har bara så jävla mycket att ge av mig själv så det går inte ens att beskriva!

Nyduschad, nerbäddad i sängen, känns förjävla bra!!!
Tänkte få mig några välförtjänta timmars sömn, sen blire staden för hela slanten :)
Sen hämta upp gohjärtat mitt. Som jag längtat och som jag väntat!!! <3<3<3<3

KÄRLEK


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet vad du går igenom=(jag mår lika dåligt själv.håller med dig "tänk om det fanns en knapp att trycka av med så känslora bara försvann"sänder dig kramar i massor

2012-01-30 @ 10:24:07
Postat av: puss på dig

Du är ju världens starkaste tjej Sandra! :)

Å karlarna står på kö för dig! Kärlek finns det gott om ;)

2012-01-30 @ 18:52:49
Postat av: erika

helt rätt vännen!! du har så mkt kvar att ge , o tillslut så ramlar allt ner för en och mkt har man lärt sig på vägen , du e världens bästa tjej :-) karln som får dej får det bääääääst! kärlek till dej vännen! / gammbullan!

2012-01-31 @ 11:28:05
Postat av: Sandra

Naaaw! Jag är så glad som har er allihopen! :)



Till dej som känn lika dant: Dagarna blir bara bättre ;)Tänk framåt, lyckan kommer när du minst anar de!

kraaaaam

2012-01-31 @ 19:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0